• img01

    PİLATES MATWORK

    Pilates matwork çalışmasının ana prensibi karın kaslarını, daha aktif hale getirme ile vücut kontrolü sağlamaya yardım etmektir. Vücut duruşunu düzeltip, kasları kuvvetlendirerek esnekliği artırır. Doğru nefes alıp vermeyi öğretirken merkezi sinir sisteminin çalışmasını destekler.

  • img01

    EXP.SIX PACK

    15 dakika boyunca yoğun bir tempo ile karın bölgesinin dayanıklılığını ve kuvvetini arttıran bir programdır.

  • img01

    ALL WORKOUT

    Sadece ağırlık barları ve dambıllar kullanılarak yapılan genel kuvveti arttırıcı, vücudunuzun istediğiniz şekle girmesini sağlayan direnç egzersizleridir.

  • img01

    CYCLING LIVE

    Profesyonel bisikletçilerin görüş açısından görüntülerle birlikte kendinizi canlı bir yarışta gibi hissedeceksiniz.

  • img01

    MUSCLE TIME

    Farklı materyallerle, bütün vücut kaslarını çalıştıracağımız aktif dinlenmelerle yağ yakım nabzını koruduğumuz motivasyonu yüksek bir antrenmandır.

  • img01

    YOGA-AKIŞ

    Yaratıcı akışlarla klasik yoga pozları bir araya getirilir. Nefesle pozdan poza geçerken, güçlendiren, esneten, gevşeten, kökleyen akışlar zihni ana davet eder, eklemleri zorlamadan açar ve tüm bedeni çalıştırır.

  • img01

    CROSSFIT

    Genel güç ve kondisyon programıdır. Crossfit 10 temel fiziksel özelliğin gelişimini hedefler. Bu özellikler; kardiyovasküler dayanıklılık, iş yapabilme kapasitesi, güç ve esneklik, patlayıcı kuvet, hız, kondisyon, çeviklik, denge, vücut kontrolü olarak sıralanır.

  • img01

    BOSU PİLATES

    Bosu'nun üzerinde stabil olmayan bir zemin üzerinde pilates çalışmasının ana prensibi karın kaslarını daha aktif hale getirme ile vücut kontrolünü, duruşunu düzeltip, en derindeki kasları kuvvetlendirerek esnekliği arttırır. Doğru nefes alıp vermeyi öğretirken merkezi sinir sisteminin çalışmasını destekler.

  • img01

    SURFING BOSU

    Bosu ekipmanıyla denge, ritim, müzik ve eğlencenin bir arada olduğu aerodinamik grup dersidir.

  • img01

    H.I.I.T (High Intensity Interval Training)

    Yüksek yoğunluklu interval antrenman. Örneğin; başlangıç için antrenmana 1 dk. boyunca koşabildiğin kadar hızlı koşu sonra 2 dk. boyunca tempolu yürüyüş ile devam edilir. Bu plan 3 dk. boyunca inişli çıkışlı devam eder. Toplamda 5 set 15 dk. boyunca yapılır. Kulağa basit gibi gelse de oldukça efektif bir antrenmandır.

  • img01

    TABATA

    Izumi Tabata tarafından Japonya'da geliştirilmiş bir güç antrenmanı olup "20 saniye yap 10 saniye dinlen" prosedürünü uygulayan bir egzersiz türüdür.

  • img01

    SPINNING

    Çapraz kas gruplarının aktif edildiği yoğun tempolu stüdyo bisiklet antrenmanıdır.

  • img01

    INTERVAL TRAINING

    Düşük ve yüksek yoğunlukta, kaslarda anaerobik etki yaratan, dayanıklılık ve kuvvet antrenmanıdır.

  • img01

    PUSH-UP MIX

    Push-Up ( Şınav ) egzersizinin farklı varyasyonlarını bu derse girerek uygulayabilirsiniz.

  • img01

    STRETCH THE LIMITS

    Kasları uzatmaya yönelik uygulanan vücut esnetme metodudur. Vücudu parça parça çalıştırmaya yöneliktir; yavaş ve belirgin hareketlerle uygulanır. Görünürde basit olan hareketler aslında oldukça karışıktır ve dolayısıyla yoğun bir konsantrasyon ister. Uzun bir süre hareketsiz kalmak, tamamen pozisyona odaklanmak ve her nefes alışta birazcık daha uzamayı hissederek derin nefes egzersizleri yapmaya dayalıdır.

  • img01

    TAE BO

    Biraz dans, biraz boks, biraz aerobik: İşte Tae-Bo! Tae-bo kolların yumruk, ayakların tekme konsantrasyonu ile en üst seviyede tutulduğu zevkli bir fitness uygulamasıdır. Aerobiğe oranla vücuda uygulanan stres ve gerilimler çok daha fazladır.

  • img01

    CIRCUIT TRAINING

    Vücut ağırlığıyla ya da çeşitli materyallerle kuvvetle devamlılığı hedefleyen dairesel antrenman sistemidir.

  • img01

    CORE PİLATES

    Özellikle vücudun merkezi olan core ( karın-sırt ) bölgesine güç, denge ve dayanıklılık kazandırmak amacıyla yapılan, tüm vücut kaslarını çalıştıran hareketler bütünüdür.

  • img01

    AQUA GYM

    Havuzda egzersiz yapmak, kasları güçlendirip istenilen vücuda kavuşmak için ideal bir yöntemdir. Havuzda egzersiz yaparken suyun ağırlığı ve direnişi kasları çalıştırır, eklem ya da kasa yük getirmeden kalp hızının yükselip etkili bir kardiyo yapılmasına da yardımcı olur.

  • img01

    TRIPLE "B"

    Bosu, body bar ve bodyweight egzersizlerin bir arada uygulandığı, vücuttaki tüm adalelerin yoğun şekilde çalıştırıldığı grup dersidir.

  • img01

    ZUMBA

    Latin müziklerini egzotik dans ritimleri ve dinamik egzersiz hareketleri ile birleştirerek fit ve zinde bir görünüm sağlayan, vücudu çalıştırmayı partiye dönüştüren, kalori yaktıran ve kasların esnekliğini arttıran, hem çok kolay hem de çok eğlenceli grup egzersizidir.

  • img01

    F&C (Functional and Creative) TRAINING

    Dumbell kullanılarak fonksiyonel hareketlerle tüm vücudu çalıştıran grup egzersizidir.

  • img01

    LAYERING

    Hareketlerin katmanlanarak uygulandığı dayanıklılık ve anaerobik kapasitenin gelişiminin sağlandığı, oksijen borçlanması sayesinde egzersiz sonrasında yağ yakımının devam etmesine yardımcı olan yüksek tempolu grup dersidir.

  • img01

    GLUTEUS

    Daha sıkı kalça, kuvvetli kalça stabilizasyonu, kuvvetli ve sıkı bacaklar. Çeşitli squat varyasyonlarının farklı tempo ve tekrarlarından ve body bar, dumbell, swissball, bosu gibi materyallerin kullanılmasını içeren grup dersidir.

  • img01

    YOGA BEGINNER

    Beden nefes zihin birlikteliğini araştırır. Pozlara nefesle girmek, kalmak, gevşemek, hisleri araştırmak ve nefesle çıkmak temel alınır.

  • img01

    POWER PUMP

    Dinamik yapısı ile kısa zamanda vücut direncinizi arttıran, halter ağırlıkları ile kaslarınızı geliştiren ve vücut direncini en kısa sürede kondisyonlu hale getiren bir grup çalışmasıdır. Ara vermeden ardarda tüm bölgeler çalıştırılıyor. O nedenle aynı zamanda cardio vasküler bir ders olarak adlandırılıyor.

  • img01

    CARDIO STEP

    Müzik, ritim ve koordinasyonun step tahtasıyla bir arada olduğu, eğlenceli, tempolu cardio dersidir.